EngucluAnne canım ikinmanin bebeğe zararı olmaz ben 10 gün büyük tuvaletimi hıc yapamamistim ne denediysem geçmedi ve azcik daha ikinsam yırtılıp içimden kaya çıkacaktı resmen oturup ağladım o derece kötü oldum doktoruma gittim bi ilaç verdi içtikten 1 saat sonra tuvalete çıktım ve rahatladım doktorum her gun sabah akşam iç dedi ama ben 2 3 güne 1 içiyorum tadı çok kötü olduğu için