maviruhum Kan testim negatif, eritrosit ve lökosit yüksek çıktı enfeksiyon varmış bi de kültür testi yaptı doktorum. 1 yıllık evliyim ve hayatımda ilk kez adetim gecikti. Muayenede oldum doktor soldan sağlıklı yumurtlamışsın hala yumurta salgıları var dedi. Sağda küçük ama adetle atılabilecek bi kist var önemli değil dedi. Adetime 2 gün kala yumurtlamıştım. Doktor gebelik olabilir hala 11-12 gün belli olur dedi. Bekleyelim dedi başına gelen oldu mu? Enfeksiyon adetini geciktirmez ilaç kullanmadığın sürece dedi bir de🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Dlktpl maviruhum benımde 35.gunum olmadım enfeksıyon varmıs bendede bısey berdımı kullanmaya cnm kıst falan yok ya gec yumurtladın yada yumurtan buay hıc buyumedı dedı tarlusala sokturucuye baslıcam artık
Dlktpl maviruhum bıkacgune adet olursun tabı eger hamıle kaldıysan olmazsın ben buau yumurtlamadım sanırım
Tobe Merhaba kızlar benim de bugun 42.gün perşembe kan tahlili yapmıştım 1,34 çıkmış anlam veremedim ben yumurtlamayı regl tarihim geçtikten sonra gördüm yani 32. Günde. Yumurtlamaya göre 6. Günde kan vermişim, Sizce gebelik olabilir mi anlamadım..
maviruhum Tobe benim doktorum yumurtlamadan 11gün sonra görebilirim kanda en erken bebeği dedi bana gittiğimde bekleyelim varsa demişti ama yokmuş 😊
Tobe Dlktpl evet regli olurum ama bi belirti de yok bide dört gün öncesi beta hcg 1,34 çıkınca aklıma kurt düştü acaba erken mi baktırdım diye çünkü daha önceleri hep 0.30 larda çıkıyordu