16 yıldır tip1 diyabet hastasıyım hbA1c 9 du bebeği öğrendiğimizde. Yüksek şekerle hamile kaldım 5+2 yim şekerlerimi düşüremiyoruz hormonlar değiştiği için diyorlar doğru düzgün bişey yemediğim halde. İlk Gebeliğim bide. Benim durumumda olan ya da böyle hamilelik geçirmiş anne var mı yardımcı olabilir mi ?