SedanurYaprak Hanımlar 14 haftalık hamıleyım ıkı gundur sag kasıgımda hafıf sancı var kasılıyo gıbı oluyo bu neden oluyodur sızce doktora artık sormaktan bıktım normal dıyıp gecıyo ama benım aklım cok takıldı lekelenmem kanamam yok sukurler olsun
Oglusum89 SedanurYaprak rahim büyüdüğü için normaldir cnm ama bu kasılmaları azaltmak için kalsıyum ve magnezyum verıyor doktorlr genelde sende içmeye baslayınca kasılmaların gecıcektir ☺️
SedanurYaprak Oglusum89 tek taraflı olması agrının korkutuyodu benı tesekkur ederım canım ıcım rahatladı bıraz 🤗
Oglusum89 SedanurYaprak endişelenme cnm olabılıyor ama sen doktorundan magnezyum iste o çok işe yarıyor ben 25 haftalıgım hala bacak kasılmalarım olsun karınn kasılması hep magnezyumu içerek geçirdim hiç geçmese bile hafifletiyor