Dilruba_FatihinAnnesi Doktor magnorm magnezyum verdi ama prospektüsünde gebelik için "MAGNORM için, gebeliklerde maruz kalmaya ilişkin klinik veri mevcut değildir." şeklinde ibare var ondan dolayı biraz tedirgin oldum. Düşük riskim var kanamalar oluyor. Ondan dolayı ilaçlarda temkinli olmaya çalışıyorum.
espalp Dilruba_FatihinAnnesi aylardır kullanıyorum içini hiç okumadım 🤷♀️ Diğer magnezyumun tadı daha kötü o yüzden hep magnorm içtim
AYsegulusal Dilruba_FatihinAnnesi 19 haftadır içiyorum sıkıntı yok üstelik erken doğum riski yaşadım 29 da kanama ile genede kullandım hastanede yatarken çğk şülür bi sıkıntı yok salı günü doğacak inşşalh 🙏 🙏 🙏
Dilruba_FatihinAnnesi Teşekkür ederim. Doktor Bi fitil verdi ama içeriğinde hamileler için uyhun değildir diye yazıyordu. Ondan dolayı şüphe ettim. Her ilaçtan
Dilruba_FatihinAnnesi Hamile için uygun olmayan bir ilacı neden verir ki diye düşünüyorum. Hafta içi kontrol var. Ondan dolayı verdiği fitili kullanmak pek istemiyorum.