Demet1307 Merhaba Ben 2 gün önce adet olmam gerekiyordu ama olmadım 26 günde bi adet oluyorum ama test yaptım oda negatıf bekliyorum hala bu durumu yaşayan varmı
Demet1307 Negatif dün yaptım daha yapasım gelmedi beklıycem hayırlısı insallah bir düşükten sonra hamile kalmak yine tedirgın oluyor insan allahım hepimiZe yardım etsin insan güzel haberler alırıZ
kelebek12345 Demet1307 bugün 4 gn gecdi. Dün erken gebelik testi yapdm cift cizgi ckdı kan verdm 0.1 ckdı