SenHepMercimekOlarakKalacaksin Sizce sezaryen mi normal dogum mu? Normal dogum daha saglikli tabi ama normal dogum yapip keske sezaryenle dogum yapsaydim diyen var mi? Cekilen aciya deger mi yoksa sezaryenle hemen dogurup kurtulmak mi? Fikirleriniz nedir?
minnakmina SenHepMercimekOlarakKalacaksin sezeryanla hemen dogurup kurtulma yokki sonuçta bıçak altına yattıyorsjn ve mecbur onun agrısını çekiyorsun
Busranagme SenHepMercimekOlarakKalacaksin sezeryanla doğurup hemen kim kurtulmuş . Onun da zorlukları cok .
cimennbayann SenHepMercimekOlarakKalacaksin canım bünyeye gör değişiyor gerçekten de yorum yapmak pek mümkün değil 😬 ama kuzenim sezaryen olup aynı gün alışverişe çıkmıştı diğer bir kuzenim de son ayında hep hurma yemişti dikişsiz Doğum yapmıştı bebeğin kafası hastaneye geldiklerinde çıkmıştı
Thesra SenHepMercimekOlarakKalacaksin Normal doğuma engelin yoksa sezaryan yapmanın mantıklı bir açıklaması yok canım çekilen ağrının karşılığında dünyaya yeni bir can getiriyosun bundan güzel ve özel olan hiç bir şey daha yok☺Ayrıca artık ağrısız normal doğum var ve gayet konforlu onu deneyebilirsin ki kaldiki dünyaya gelmeyi anne değil tamamen bebek belirliyp canı nasıl gelmek isterse öyle geliyo şahsen benimkinde öyle oldu okadar çok normal doğum istemiştim ki ama nasip olmadı bebeğim gelmek istemedi mecburen sezaryan oldum ve evet çok zor😑😑
ozgesoy28 sağlığın neyi el veriyosa o canım mesela benim gibi aşırı derecede çatı darlığı varsa sezeryen yoksa ve istiyosan normal önemli olan tek şey bebeğin sağlıkla doğsun sorunsuz sıkıntısız yeter diye düşünüyorum benn
NaimeYilmaz A aa kim demiş kurtuluyorsun diye 😊 Eğerki sağlık olarak bir sorunun yoksa normal yap bence 💪 sezeryanın iyileşme süreci dikime ve tamamiyle bünyeye bağlı haftalarca cekeblrsn veya 1-2güne ayaklanablrsn normalde yatma ıhtımaln cok dusuk .
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Etrafimda sezaryenle doğum yapanlar o kdar rahat dogum yaptilar ki insan bi dusunmeden edemiyor🙂 ben de normal dogum istiyorum tabiki ama bazen de korkmuyor degilim 🙄
Halimearslan55 SenHepMercimekOlarakKalacaksin iyi ki Sezaryan olmuşum iyi ki 👌 kimseye muhtaç olmadım çok şükür
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Halimearslan55 nasildi peki canim? Sonrasinda agrin sizin oldu mu cok?