Ozlem2634 teşekkür ederim canım, bende ikiliyi nasıl yaparım diye düşündüm ikisini aynı anda sağamam heralde, bugün yorumları biraz okudumda philips aventten memnunlar genelde o da tekli çiftlisi yok zaten bende muhtemelen eylül sonu ekim gibi ondan alırım diye düşünüyorum, hepsiburada da fiyatlar biraz daha uygun gibi görünüyor ama çok araştırmadım