BGLM büyük ihtimal mantar veya enfeksiyondur hamilelikte enfeksiyon çok önemli bebeğe geçme ihtimali çok yüksek son ayımda idrar yolu enfeksiyonum çıktı tedavi görmeme rağmen Çarşamba günü Doğum yaptım bebegede geçmiş bi hafta hastanede yoğun bakımda antibiyotik tedavisi alıcak enfeksiyonu düşük olmasına rağmen 1 hafta kalıcak yüksek olanlar 20-25 gündür hastanedelermis ihmal etme derim mutlaka tedavini ol 👍🏻