Guleren inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız, doğru mu yanlış mı yapıyorum bilmiyorum ama sebze meyve ağırlıklı besleniyorum (proteinden fakir diyetim olduğu için proteini sınırlı tüketiyorum) bol bol dinleniyorum, ev işi yapmıyorum sadece yemek yapıyorum, ilaçlarımı düzenli kullanıyorum gerisi takdiri ilahi