Medine13 Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim 6.haftada kalp atışını duyamadkk lekelenmem oldu dün doktora gittim ultrasonda göremedi alttan baktı çok yavaş 140 olması gerekirken 60 atıyor dedi iğne ilaç verdi. Hamileliğin ya başındasın ya sonundasın dedi 😥 böyle olupda düzelen varmı pazartesi tekrar gidicem eğer kalbi durduysa kürtaj yapıcak 😥
Smraozn12 Medine13 canım ıyı düşün 🙏 ama bnde bebeğimin ilk kalp atısını duyduğumda sordm kalp atısı nasıl diye doktora ya atar ya atmaz dedi az atıyo cok atıyo dıye bişi yok ilk de dedi 🤨
shrbrk alttan bakıldı benimde. öyle gum güm degildi 6+1 iken. canınızı sıkmayın. kötüde dememiş ya başındasın ya sonunda demis. gec dollenmede olabilir. kalbi gelisiyordur daha annesi 😊💕