Cicekcianne evet bebek açısından doğru zamanlama ile kullanmışsınız zaten. Ben 16.-20. Haftalar arası 4 hafta süren bir prednol tedavisi aldım, mecburdum, hiç nefes alamıyordum ve bunun için 11 hafta beklemiştim. 23. Haftamda ayrıntılıya girdiğim zaman bunu profesöre sordum neden o kadar endişelendin ki hı ilaç zaten plasentadan geçmiyor dedi. Bunu o kadar doğal söyledi ki o an kullandığım için düştüğüm vicdan azaplarını sildi süpürdü. Şu an 30 oldum Yine de doğuma kadar o ilacı tekrar kullanmak zorunda kalmak istemem. Ama bana hormonlar iyi geldi şaşırtıcı şekilde, alerji konusunda ilaçtan sonra hiç zorluk yaşamadım neredeyse şu anda da iyi gidiyor çok şükür🙏