IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ 4. Aya gircem hamilelikte. Bebek üzerinden doğmamış bebek üzerinden hava atmak nedir yaa. Büyüklerden birini görünce bizimde ikitane gelcek bir kız bir erkek demek nedir. Zaten eskisi gibi yat kalk hop çocuk olmuyo ben emek harcamış bugüne gelmişim susun işte yaygaraya gerek var mı. İlk kez kötü rüya gördüm uykum kaçtı...
LeylaCan IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ çok dillendirmesinler nazar değer oku bol bol miniklerini 🙏🏼 ben söylemedim başta kimseye herkes 6. ayda falan anca anladı karnım belirginleşince. sorana söyledim sadece
Kelebegimmm İnsan kendisi yaşayınca çoöuk doğması meselesinim hafife alınması sinir ediyor😃eskiden bu kadar sorun yoktu,varsada habersizlerdi.bizim gibi her ay doktorlarda olmadılar ilaçlar falan hiç yoktu.biz gözümü ilaçla açıb ilaçla kapattık.Allah hepimize sağ salim bebeklerimizi kucağımıza alıb hayırlı bir şekilde yetiştirmeyi nasib etsin🤗🤲🏻
IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Kelebegimmm sanki hamileyken daha havalı yaygara yapmak. Doğa çocukla zaten görecekler bekle en azından daha büyüsünler. Biz eşimle biz daha arkadaşlarımıza bu kadar ayrıntıya girmemişken attıkları havaya bakın hele....
LeylaCan LeylaCan ve çok geziyordum eşimin bi akrabası bi düğünde “tatile gitmişsin hamile halinle biz bile gidemedik” tarzı bi cümle kurdu kem gözleriyle şu an erken doğum riskinden yataktan kalkmam yasak. çokta inanmak istemiyorum ama insanlar fesat 👀
IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Bende gezen biyerlere giden biriyim. Kimsenin lafını çenesini çekemem. Hayırlı olsun ikisi bir arada derken zoe olacak diye demede de geçemiyorlar. Sizene yaaa. Kimin hamileliği çok zor geçer 1 bebek ile ayyy ne kötü 2 ile daha zor. Kimin 1 bebek koliktir uyutmaz eyvah yandın. Allah aşkına insanlara ne ben kimsenin hamileliğine bebeğine annelğine laf etmemişimdir kim nerden buluyor bu haddi. Çok sinir oluyorum. Bigün birini paylıcam sabır diyom.