Gulsahhatuun Kızlar 35+5teyim sancılarım çıktı . Serum yiyip duruyorum şimdi de Ciğer geliştirici iğne yaptılar ve bir hap içirdiler . En azından 37 haftayı beklesin istiyorum 🙏 Allah rızası için dua eder misiniz ? Sağsalim evimize gidip günümüzü bekleyelim 🙏
Neslihann88 Gulsahhatuun benim 30 dan b eri var sancim korkma rabbim en hayırlısını verir inş bende 35.5 oldum
Miran-annesi1649 Gulsahhatuun inşllah vaktinde sağlıcakla gelirler 1ay önce banada ciğer geliştirici iğne yapıldı 2 cisinide dün vurdular erken doğum ihtimali🤷♀️ için hakımızda hayırlısı olur inşllah 🙂
ddamserc Gulsahhatuun ah canim gecmis olsun bende ayni durumdayim 35+0dan beri acilmam da var dedigin tüm islemleri gecirip yatak istirahati ve ilac tedavisiyle eve ciktim umarim 1 2 hafta daha sabretsin bebeklerimiz 🙏
Miran-annesi1649 Bende bugün 35 oldum bu hafta iki gün arayla sürekli sancım oluyor hastaneye giyim doktor açılman yok dedi ama sancını durdurmicaz bekliyelim dedi eve yolladı ilaç kulanıyorum uzun zamandır erken doğum riski var diye ama hala devam etmeme rağmen sancılarımda var