Elifcayyy
Hayırlı geceler hanımlar. 38+6 haftalık oldum bugün. Çatı muayenesi oldum. Burada çok baktım yorumlara kimi hiç birşey hissetmemiş kiminin çok sancılı geçmiş. Bende zangır zangır titreyerek oturdum çatala. 10 saniye sürdü veya sürmedi hemen yapıldı ve dedim bumuymuş ne diye kendime sitres yapmışım bunu 🤦🏼♀️ Hiçççç korkulacak birşey yokmuş benim kadar herşeye ödü patlayan bir insan böyle diyorsa şakın ha sakın korkmayın birde yeterki kendinizi kasmayın ben öyle yaptım ne ara yaptı bitti anlamadım çok rahat geçti çok şükür🙏🏼🤗 birde kızlar El mübdi çekin bol bol annedeki korkuyu alıyormuş 🌺 Hayırlı geceler tekrardan