Hazaldalilar canım bana düşük tehlikesi diyor. Sertleşme baskı normal degilmiş. Dinlen diyor. İlk gebeliğimde de buna benzer Şeyler olmuştu 30.lu haftalarda. Erken Doğum diyordu. Çok şükür güzelce dinlendim geçti. Şimdi bunda 20 haftalığız. Doktorum bu Doğum değil bu düşük olur diyor. Dinlen diyor. Ev işi yemek hiç yapmıyorum ama bana yapışık 2 yaşında bir oğlum var.ne kadar dinlenmeye çalışsam da oğlum yoruyor. Doktorum sancı gibi olursa yatış diyor. Sertleşme baskı evet var ama dayanamayacak kadar da değil. İdare etmeye çalışıyorum işte. Allah hepimizin evlatlarını sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inş