Berros Ben dişeti şişliği ve kanaması için dişçiye gittim hiç bir ilaç vermedi sabah akşam düzenli fırçalamaya devam et dedi, kanaya kanaya fırçalıyorum. Diş doktoru doğumdan sonra düzelecek hormonlardan dolayı bazı kadınlarda oluyor dedi 😏 Ondan 2hafta sonra bademciklerim iltihaplandı ve kendi doktorum antibiyotik verdi kullandım diş etlerim ona rağmen düzelmedi.