Ayisigi1 gerçekten ilk önce sağlıklı sıhhatli gelsinler farketmiyor hakkımızda hayırlısı bende hep kız hissediyorumm ve 5.aya kadar göstermemişti göstermeyince hepten kız dedik snra dettaylıda erkek dedi bana iki doktor erkek dedi bide böle hikayeler duyuyorum doğuma kadar erkek doğumda kız bende aynı sizin gibi acaba banada öle olur mu diyorum😂rüyamda bende iki kere erkek gördüm bakalım hayırlısı😂snra korkuyorum acaba yanlış mı yapıorum hani isyan ediyormuş gibi ama kesinlikle öle değil ya gönlüm hep kızdan yana bide herkes kız kız dedi başından beri ondan dolayı bu alışamama sürecim..