Homozigotmutant benim de bir yaşında kedim var ama ben ona kızım diyorum evlat gibi Herkes bana da söylendi ama umurumda değil.hem doktoruma hem veterinerime güveniyorum,sağlık kontrollerim yapılıyor,kediminde aşılarını zamanında yaptırıyorum.sorun yok doğumum yaklaştı çok mutluyuz ☺Bebeğim hayvan sevgisiyle büyüyecek