Nezihanes ya masallah subhanallah tek alsın saglıklı olsun bünye meselesi işte takmıyorumda elimden gelenide yapayım diyorum besleyemiyormusum hissi veriyor bana. Sabahları 8.30 da kalıyorum Pekmez yumurta . kasar bazen. Domates salatalık muhakkak tuketiyorjm. Kahvaltı sonrası karpuz kavun hangisi varsa . Oglen 1.2 gibi yemek yiyorum ara ögün yine bir kefir aksam yemeginden önce arada yine meyve tuketiyorum .7.8 gibi aksam yemegi yatmadan dondurma yada meyve uyumadan öncede bir muz yerim ğzerine süt içer yatarım 😂kız benım günüm yemek yemekle geciyormus ya🤣