Feremax Bebekler küveZe gireceği için dr ve hastanemi maalesef değiştirmek zorundayım koç üniversite hastanesinde Doğum yapan varmı yenidoğan ünitesi nasıl
Ayckntmt Feremax 20 gün sonra doğumum orada olucak çok araştırdık çok iyiymiş yenidoğan ünitesi küvez için ücrette ödemiyosunız doğum parası sadece güvenebilirsiniz hastane çok iyi zaten
Cookie_the_pomy Feremax Hastane Amerikan Hastanesinde çalışan bütün drlarca kullanılan, Tabiki daha düşük bütçeli bir hastane, bildiğim kadarı ile yoğu bakım ünitesi falan da çok iyi bebiş kısmını bilmiyorum 🤷🏼♀️
Yoann Feremax doğum ücretleri hakkında bilgisi olan var mı acaba bende oraya gidiyorum ama soramadım daha
Feremax Merhaba ben üçüz gebeyim o yüzden erken doğum riskim var aslında Acıbadem gidiyordum dr çok memnundum fakat küve ücreti çok çok pahalı bu yüzden tam teşekkülü bir yer olması gerekiyor dr Mert hocayla görştük Doğum ücreti bize verilen 13.000 tl tek bebek sanırım 10.000 -11.000 arası