Dilaraozturk 5 +2 gözüküyor hesapladigimda ama bi türlü anlayamadım 5 hafta 2 günlük mu oluyor ? 6 hafta gozukuyor bazi uygulamalarda yardimci olur musunuz? Son adet tarihim 25 temmuz
ktnzehra49 Dilaraozturk benimde 24 temmuz son adet tarihim 5+3 günlük hamileyim o eklenen 3 gün bizi 6.haftada gösteriyo 6 . haftamıza giriş yapmış bulunmaktayız
Cookie_the_pomy Dilaraozturk 5hafta 2günlük sün. Bu da 5. Haftanı bitirip 6.haftadan 2 gün aldın demek. Sen 5+2 dediğinde dr 6 haftalıksın diyebilir. Tamamen aynı şeydir ✌🏻
Beyzaercan 5+2 ise 6.haftaya giriyorsunuz yani 6+0 olunca 6. Haftanın içinde olucaksın tatlım. Şuan 5.haftanın içindesin böyle hesaplanıyor.
BuluttSecil Beyzaercan yanılıyorsunuz. 5+2 deyince 6.haftanın içinde oluyorsunuz. 5 hafta bitmiş 6.haftaya girilmiş oluyor
Dilaraozturk ktnzehra49 Ben geçen hafta öğrendim doktora gttim ama kese gözükmedi sen gordun mu canım ? 9 eylülde gidicem insallah gözükür
ktnzehra49 Dilaraozturk ben salı günü öğrendim hani ultrasonda tam belli oldun kalp atışlarını duyabilmek için salı gününü bekliyorum salı günü gidicem Allah nasip ederse
ktnzehra49 Dilaraozturk rica ederim 😊 inşallah hayırlı bir şekilde kucağımıza almakta nasip olur 🙏🏻🙏🏻
Beyzaercan BuluttSecil tatlım sen haftayı doldurmuyormusun happy mom bile 6. Haftaya girerken 6+0 yazıyor 5+2 şuan 5i dolduruyor .
BuluttSecil Beyzaercan 6+0 derseniz 6 yı o gün bitiriyor olursunuz. 6+1 olursa 7.haftanın içine girdiniz demektir.