Mutlu_anne2 annemsii ben 3 Kilo verdim 19+2 yim kızım da ise bu haftalarda 10 kilo almistim toplamda 25 ama bulantı falan yoktu bunda çok zorlandim
Gulbeyazk annemsii normal canım bende 19 um bir kilo aldım sen kendini ve bebeğini yeteri kadar besle kafii basılarına kulak asma bence yok şunu ye yok bunu ye çok oluyordur cevremizde
espalp annemsii çok iyi💪🏻💪🏻 Zaten sonra alınıyor istemesek de 👍🏻 35+2’yim 6 kilo ile devam ediyorum 😬
Busra5341 Bn 17yim 5 kilo aldim doktor bna ilk uc ay sifir ucaydan sonrada bir kilo alman gerekti dedi . Seninki normal canim yani
annemsii Busra5341 defne55 Mutlu_anne2 Gulbeyazk espalp Kelebegimmm saolun hanımlar 70 ile hamile kaldım fazla almak istemem zaten 🙏 ( eltim yeni doğum yaptı sadece 6 kilo aldı darısı bana ☺️)
Mirayyy77 annemsii ben 35+4 haftamdayim 17 kilo aldım öleyum ben o zaman. Ne güzel az almışsınz şükredin önemli olan zaten sizin kilo almanız değil bebeğin kilo alması sizin kilonuzla bebeğin hiç bir alakası yok.
Merve1997 Bende 18 haftalık hamileyim anca kilo almaya başladım bana da hep işte hiç kilo almamışsın hamilelik değil gibisin çocuğu nerende yaşıyorsun falan diyorlardı şimdi 3 kilo 16 haftadan sonra
aselzumra annemsii ben 23. Haftama kadar hiç kilo almadm suan 38. Haftama giriyorum toplamda 6 kilo almsm kilo almamk daha iyi emin ol çünki ben az almama rağmen çok zorlanıyorum çünkü insan bi süre sonra nefes dahi alamıyor