Ezgii94 kanama alanımı cok geç fark etmesi ve düsük tehlikem olduğunu da geç öğrenmem oldu ama yine de sevdiğim doktordur ama birde ultrason da bebeği düzgün göstermiyor yani afiyet Hastanesi devlet gibi kötü evet ama erdemde ki ultrason ekranı kadar kötü bişry görmedim sadece doktor bakıp kendi yorumluyor