HUilya valla bende 3. Aydan itibaren kullandım ama şuan 36. Haftadayım 34 e kadar onu kullandım çatlakların oluştu baya fena oldu 31. Hafta itibariyle başladı çatlamalar şuan biooil kullanıyorum ama oda Bi süre kaşıntıyı azaltıyor ama lierac tan daha iyi şuan bana göre sanırım cildim çok kuru kişiden kişiye değişiyor 😪