Aksaanur zararı bar mı derken yani böyle soru da ilk defa görüyorum sizce var mı yok mu ? Tabiki var bende içen biriydim zor bıraktım arada bir tane içiyordum çok nadir onuda korkudan bıraktım evet zor ama söz konusu bir bebek ve minicik hepi topu 2 3 kilo olacak tazecik . Ha içip sağlıklı Doğum yapanlar var zararını görmeyen var ama bu herkeste aynı olcak diye garanti yok kimseyi örnek almayın bu konuda Allah’ın işi ve şans ona bir başkasına denk gelmez size gelir . Bırakmak zor olduğu İçin insanlardan gelen ben içtim bişey olmadı mesajlarına ihtiyaç durup rahatlamak istiyor çoğu insan ama her kazın ayağı bir değil