Deletedmom0091 Kızlar hamilelikte çift rahimli olduğumu öğrendim. Düşük sonrası rahim filmim ve mr çekildi. Sonuç; çift rahim, sol tarafımdaki rahim tam gelişmiş, sağdaki yarım kalmış. Rahim girişimde perde varmış. Polikistik overım. Doktora düşükte bebeğin yerleşme yeri sağ dediler, bu yüzden düşük yaşamış olabilir miyim? dedim Doktorum düşüğünün sebebi bu diyemem, görmedim.( Hamilelik takibini başka doktor yaptı.) Ameliyata gerek yok. Eşin belki girişteki perdeyi farketmiştir, istersen onu alırım. 2.'yi düşünün. Sol tarafa yerleşmesi gerekiyor. Eğer düşük tekrarlanırsa, sol rahmini büyütürüm dedi. Devlet hastanesindeki doktora sordum. Benzer sözleri söyledi. Ameliyata gerek yok dedi. Ama ben korkuyorum. Aynı duyguları, durumları yaşamaktan. Eşimde aynı. Allahtan umut kesilmez ama korkularım var. (İkizlerimi 8 haftalıkken kalplerinin durması sonucu kaybettim) Benim gibi yaşayan var mı? Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Dualarınıza beni de ekler misiniz?
Nnurmehmet Deletedmom0091 Pko haricinde benim arkadaşım da senin gibi canım rahminde perde vardı ameliyat oldu perdeyi aldılar çift rahimli aynı zamanda onunda 1 düşükten sonra farkedildi bunlar ve şuan çok sükür 31 haftalık hamile oğluşunu bekliyor 🤲😊 Umudunu kaybetme yine olur ALLAHın izniyle hakkında hayırlısı olsun inşallah canım RABBİM gönlüne göre versin inşallah 🤲🌷🧡
Asd92 Deletedmom0091 üzmeyin kendinizi iki gün önce çok başarılı bi doktoru dinledim bu konuda da konuştu çift rahimli olmanın şans olduğunu söyledi
61hok Deletedmom0091 RABBİM tekrarını yaşatmasın inşallah ve yakın zamanda yine evlat müjdesi nasip etsin sağ sağlim de kucağına alırsın inşallah 🤲🏻💙 konu hakkında bilgim yok ama kayınvalidemn tandğndada çift rahim vardı kadının 2 yada 3 tane çocuğu var maşşallah darısı isteyen herkesin başına 🤲🏻💙
Deletedmom0091 Nnurmehmet Amin inşallah. Arkadaşına maşallah. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. 🤲🏻
Alismomi Çok geçmiş olsun canım bebeklerini kaybetmene çok üzüldüm 😞 umarım bundan sonraki gebeliklerin sağlıklı olur 🙏🏻🤲🏻
Deletedmom0091 Asd92 doktorumda söyledi. Senin gibi olup çocuğu olan hastayım var diye. İsyan etmiyorum tabi. Ama tekrarlanması korkum. Çok zor. Unutamıyorum. Rabbim kimşeye yaşatmasın.
balarisi06 Deletedmom0091 canım öncelikle geçmiş olsun bende rahim filmi ile yarım rahimli olduğumu öğrendim ama başka bir doktor muayenesi sonucunda rahmin sag tarafi gelişmiş sol tarafi gelişmemiş denildi. İlk doktor rahimin diğer yarısı yok demişti. İlk doktor ameliyat a gerek var derken ikinci doktor ameliyatlik bir durum söz konusu değil dedi. İlk doktor tüpler kapalı dedi ikincisi tüplerin açık dedi. Çok zor zamanlardı bunlari duyuyor olmak ve aylar oldu hala hamile kalamadim Esimdede sorun yok üstelik. Sen hamile kalabilmissin en azından bu bile artı bir olay ve rahim şekli bir yana belki de perde engel olmuş olabilir bebeklerin gelişimine çünkü bizim gibi olup ikizi olanlar bile varmis.. ben hala bekliyorum....
balarisi06 Nnurmehmet canım iyiyim diyelim iyi olsun sağolasın sen nasılsın gebelik nasıl gidiyor 😍 ben adet olmadım gecikmem var bekliyorum test yapmaya elim gitmiyor ilk defa böyle oldu hep günü gününe gelen şey kaç gündür yok gelmiyor 🙈 hastaneye de gidemiyorum öyle bekliyorum 😍
Nnurmehmet balarisi06 Canım keşke sabah ilk idrarınla bir test yapsan nasıl dayandın 🤷♀️🥰 İnşallah hamilesindir inşallah ALLAHım gönlüne göre versin kuzum 🤲 Çok şükür büyüyoruz bizde kızım olacak inşallah bugün öğrendik kesin olarak söyledi doktorumuz 18 haftalık olduk çok şükür sadce bugün bağırsağında parlaklık olduğunu söyledi perinatolojiye görünmelisin dedi birşey çıkmaz inşallah biraz canım sıkıldı ama ne gelirse ALLAHtan 🤲
balarisi06 Nnurmehmet sağ sağlım kucağına almayı. Nasip etsin Allah canım benim adet gecikmem var bugün 5. Gün ama sanırım buğu yarın gelir adet kan testi negatif canım 🙏