Selinlkg ben bugün biraz fazla ayakta kaldım aşağıda basınç ve kasılma çok oldu dr a gittik nst sancılarım 2 kez 80 e çıktı acil dr u yatış veririm ben olsam ama kendi doktorunuza bi danışın dedi şimdi evde dinleniyorum sabah tekrar kendi dr uma muayene olucam