Bsyldrmdlk esra1907 Bende son 1 haftadır öyleyim. Normalde çok gazlı değilimdir niye böyle bilemedim 39+2 yim😔
2_bebeli esra1907 bende 39+2deyim yaklaşık 2 haftadır aynı sıkıntı bende de var.. Doktoruma sordum gayet normal olduğunu söyledi ve vakit az kaldığı için de ilaç vermedi..
Mervednr esra1907 sal gitsin tutma içinde 😀 gaz sancısı bazen oluyor bende. genelde lavobaya gideceksem eğer çok kasılıyor anlıyorum ki lavaboya gidiyorum bağırsaklar mı sıkıştırıyor anlamadım bir huzursuz oluyor😀
Hapyymomm esra1907 evet canım normal bende yaşıyorum gaz sorununu afedersiniz bazen eşimin yanında kaçırınca birlikte gülüyoruz😁😂 ben yapmadım oglun yaptı diyorum 😂
esra1907 Bsyldrmdlk aynen bende gazlı değilimdir ama şuan maalesef öyleyim ve kendimi eşimin yanında çok fazla sıkıyorum lavobaya zor yetişiyorum 😂🤦🏼♀️