Anyaangie Ben de sürekli gitmedim ,normalde İstanbul ‘da yaşıyorum,annemlere gittiğimde kontrol için gitmiştim,çok ilgiliydi,güleryüzlü,bilgili bir tavrı vardı.Keske Bandırma ‘da yasasaydım dıyorum😁 Bir de hakkında hep olumlu seyler duydum,gıdersenız umarım memnun kalırsınız .
minik_kuzu_ Anyaangie giymeyi düşünüyorum inşaAllah benim içinde olumlu olur tekrar teşekkür ederim ☺️
PaRsMoMm minik_kuzu_ bende bandırmada yaşıyorum devlete çok gitmiyorum ama gidersem ya alihan bey ya da emre bey randevu bulmak da zor oluo hangisine denk getirirsem artık özel royal hastanesine gitmek istersen de hayal bey den çok memnunum
minik_kuzu_ PaRsMoMm evet ilk takibi royal hastanesinde hayal beye yaptırdım ama ek devlette de bi doktor olmasını istedim yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim
mavi1987 Dr Alihan a sakın gitmeyin kızlar. Millet nesini övüyor anlamadım tam bir yılan. Emre bey iyi ama