Selam kızlar ben 20 haftalık hamileyim artık geç bile kaldığımı düşünüyorum hazırlıklara son haftalarda zor hem benim kızım haziran sonu temmuz başı geleceği için yazın çok zorlanırım. Önerebileceğiniz bi bebe Şampuanı var mı ? Dalin önerenler olacak ama dalinin kokusu bazen bi garip geliyo bana hem zararları varmış diye duydum. Sizler ne öneriyorsunuz?