Kbra7777 biz kiracıyız , tayinciyiz,zaten bebeğe oda yapsam dahi yatamayacagı ıcın mobılya bakmadım, bu tarz yatak arasında kalmıştım ,fakat 2 sene sonra oda yapınca park yatagı cadır gibi kaldırabılıyorsunuz cok yer kaplamıyor,memlekete tatile gitsek yanımızda götürebılıyoruz, kademesi var bunlar gibi büyüdükce asagı kata alıyoruz, büyüse dahi sarkma düşme riski yok, ilerde oyun alanı olarak kullanabılır, bende tüm cocuklu tanıdıklarımla konustugumde en iyisi park yatak dedıler öyle aldım, yoksa dıs görünüsünü sevmıyordum bu ahsaplar daha modern duruyordu, ama kraft north modelini aldım, oda düz model, sade gri renk kurduk hosumada gitti ,park yatak aldıgım ıcın pişman degılım acıkcası, zaten 2 sene sonra montessori yaptırcam az cok benzıyor içimdede kalmamıs olur😊