Seymao 34 haftalik hamileyim.bugun kontrolumuz vsrdi doktor ilk defa bole bisey dedi plasentan asagida dedi .kanaman olmadigi surece problem yok dedi ama yine de tedirgin .ayni durumu yasayan varmi ?erken dogum sebebimidir?Tehlikesi varmı
Biryabanci1 Seymao Canım aşağıda olma kısmı ne tarafta acaba. Rahim ağzını kapatıyorsa sezeryan oluyor. ama üzülme bi sıkıntı yoksa böyle devam et olumlu düşün..Doktorun birşey olursa mutlaka söyler
Seymao Rahim Ağzına bakmadı kanaman agrın varmı dedi yok dedim tmm dedi haftaya tekrsr görüşelim dedi erken dogumdan korkuyorum inşlh ole bişi olmaz cok teşekkürler