Semadefne35 Kızlar 2. Gebeliğim 10+5 günlül gebeyim boyun ve omu ağrısı için hastaneye gittiğimde gebe olduğumu öğrendim ve ben 3 aydır gece uyuyamıyorum mahfoldum ve 2 buçuk yaşında bi kızımda var onada bakmak Zorundayım ağrılarm gece özellkle zıplatıyo beni egzersiz hareketleri yapıyorum kütür kütür sesler geliyo resmen sıcak su torbasıyla gezer oldum. D vitaminim 8🤦🏼♀️ Folikasitte kullanıyorum vitamin eksikliğinden olabilceğini söylemişti doktor ama artık gerçekten hayat kalitem düştü benm gibi olan var mı acaba 😞
Hll Semadefne35 omuz sırt agrisi bende de var canm ama gögüslerim büyüdügü icin oluyor diyor annemlerde bana bilmiyorum. İnsallah gecer. İlk gebeligimde de belim cok agrirdı.
CinarBaykal Semadefne35 hamilelikte yükselen hormonlar sebebiyle kas yapısı çok fazla esnekleşir ve incelir bu sebebiyle ağrıların özellikle sırt bel bacak bölgelerinde oluşması çok normaldir. Ağrılar için kasları güçlendirici egzersizler ve yoga iyi gelecektir
Semadefne35 Hll benimde ilk gebeliğimde belim çok ağrıdı ama bu boyun omuz çok yoruyo 😪 Allah yardımcımız olsun
Hll Semadefne35 aminn. Bide bakmamız gereken çocugumuz olunca dahada zor. İlk olsa hep yatarz ama öyle olmuyor iste☺️Annelik bu olsa gerek.
Semadefne35 Hll canm ben dün sıcak su torbası koydum bütün gün eşimede akşam baya ovdurdum bide klima falan kapattm yastığı değiştirdm braz scak tuttum braz rahatladım gibi bence sende denemelisin :)
Hll Semadefne35 çok teşekkür ederim klima hic aklıma gelmemişti. Hep klimalı yerde yatıyorum😒saolasın🥰
Semadefne35 Hll canım walla bak ben içerde açıyorum yatak odama gelio soğuğu etkilemez ne alakası war demiştim wallahi kapattmda kendme geldm 😂 eşimin tezi doğru çkktı