Nrmnism Kızlar göbeğim çok şükür çatlaklık yok ama ben herşeye rağmen vazelin sürüyorum masaj ediyorum masaj yapmam bebege zarar olurmu elimi göbegimde gezdirmem mesela
Semadefne35 Nrmnism çok bastırmadığım sürece bi sıkıntı olmaz ama vazelini doktora sordun mu zeytin yağı yada bitkisel ürünler öneriyo genelde doktorlar
Hilal_Rasim Nrmnism bebek yağı kullansan daha sağlıklı olur sanki hem masajı daha kolay hemde daha çabuk emiyor bastırmana gerek kalmiyor 😊
Semadefne35 Nrmnism ama sürdüğün kremleri vucudun emio ya bebeğine de etkiler sormadan sakın sürme lütfen