elifeceylan park beşik tavsiye etmişlerde o sallanıyormu bilmiyorum anne yanı uzun süre için değilde 3.aya kadar çok gerekli bişey daha sonra odası için beşik almayı düşünüyorsanız daha iyi olabilir mesela ben çok hareket ediyorum uyurken anne yanı olsa kızım da çıt sesine uyanır parmak ucunda yürüycwm utanmasam 😂 nerde bize park beşik 😂