Reyhan_boztoprak Kızlar merhaba 20+4 haftalık hamileyim sağ kasığım da bir ağrı var belimi doğrultamıyorum o ağrı girdiğinde sağ bacağım ile adım atmak neredeyse bir ölüm doktora gittim apandis diyor ama çocuk olduğu için net göremiyor apandis bölgesini akabinde ayakta vs parmağı basınca ödem iz kalması gördüm ama göğüslerde daha önce hiç görmemiştim elimle bastım iz kalıyor sizde de aynısı oldu mu yardımcı olabilir misiniz ?
Yessimy Reyhan_boztoprak geçen bir programda izledim bu şekilde bastırıp iz kalıyorsa protein kaçağına mutlaka baktırmak lazım demişti