Asill SerpilAkbulut içinde kimyasal olduğu için doktorum önermemisdi . Bana sarartici bile yasak demisti.
SerpilAkbulut Humakusu aynı şekil benimde öyle jilettle yapınca göremiyorum sinir krizi geçirmek gibi oluyorum şuan karnım yok idare ediyorumda ilerde tüy dökücü iyi olurdu
Tazeanne0134 Humakusu eşine söyle kuzum en mantıklısı önünü arkanı o alsın bende yapamıyorum 20+0 olduk artık
Tazeanne0134 SerpilAkbulut valla kuzum benim cildimi tahriş etti hep güzel ama işte tabi kişiden kişiye değişir annemler hep onu kullanıyor bi dene istersen
ekara SerpilAkbulut onu duymadım hiç. Ben hamilelik öncesi lazer epilasyon yaptırmıştım. Şimdide koltuk altında çıkarsa ağda kalan bölgeyi de ayna karşısında jilet yapıyorum
espalp 35’e geldim jilet kullanıyorum 🤷♀️ Uzun zamandır görmüyorum ayna kullandım. İki kez kendimi kesince annemden ya da eşimden yardım istedim.
Sevvaldal SerpilAkbulut yanlış yönlendirmek istemem ama ben kullandım dikkatli bir şekilde. Bebeğimde kucağımda çok şükür🙏🙏🙏🧿💙
SerpilAkbulut Sevvaldal benim gorumcemde kullandı sadece çok kızarıklık yapmıştı dedi şuan bebegide kucağında çok şükür de ilk bebeğim dede kullanamadim çok zorlandim
Tazeanne0134 Humakusu kız ağzımı açtırma şimdi 🤭 o çocuk gökten inmedi ya ne utanıyorsun 😂 doğum yaptıktan sonra belki de banyo yaptıracak seni
sevgitekes Humakusu bende çok utanirim hayatta yaptırmam kimseye 31 haftalığım hala kendim yapıyorum ağda bantlarını küçük küçük kesip alıyorum gördüğüm kadar kalanı ayna önünde telefon ışığıyla 40 dk mi falan alsa da temiz oluyor 😄
07052019 SerpilAkbulut ben de başka bişey kullanmadığım için doktoruma sordum kullan dedi. Ayda 1 kez yeterli oluyor bana. Siz yine de doktorunuza sorun..