Ftmemne Hanımlar.. Lütfen bir başlık açtığınızda, en azından noktalama işaretlerine dikkat edin. Yemin ederim okurken gözlerim bozulacak. Nokta koysanız bile yeter. Hiç birşey anlaşılmıyor yazdıklarınızdan bazen. Heleki uzun konularda.