Sibelclk geçen ay ev taşımıştık ayakta fazla kaldım ve haliyle yediklerime dikkat edemedim ekmek çok çok az yiyordum ödem yapmaması için ayaklarım balon gibi olmuştu parmağımı bastırınca ilk boğuma kadar parmağım içine giriyordu şişliğin ev işleri bitince bol bol dinlendim su içmeyi attırdım hiç ödem kalmadı