Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
40 hafta oluncamı 41 demi doğar bebekler
Zelo52
40 ı doldurur larmı
Lavinyaa61
Zelo52
her bebek farklıdır 🤷♀️ hiç belli olmaz
Ruyaninprensi
Zelo52
benimde 7 gun var bende tam gününde gelsin istiyorum beklemesin 41 42 ye kadar
Zelo52
Lavinyaa61
yaa
Zelo52
Uygulama da 8 günüm kaldı acaba 41 hafta damı doğuyor öyleyse biraz daha mı var
Zelo52
Ruyaninprensi
aynen ya inşallah gelirler
Kocaturk
Ben 39u zor bekliyorum 😀 beklemek kadar sıkıcı bişey yokmus
Zelo52
Kocaturk
biran önce kavuşmak istiyoruz
Cansudemirel
39+2 yim sancı çekmeyi hiç bu kadar istememiştim 😂
Zelo52
Cansudemirel
al bendendr o kadar canım
Ruyaninprensi
Zelo52
insllah kuzum
Cansudemirel
Zelo52
sağlıkla bi doğuraydık😂