fadimeozbas bizimki cinsiyetini çok geç gösterdi 20nci haftada öğrenebildik 🤭☺️ Çok uğraştı görmek için ama Kızçemiz göstermedi 😍 ben 2li tarama testi 3lü tarama testi hiç birini yaptırmak istemedim sadece 4 boyutlu ultrason çektirdim o yüzden fiyatlarını bilmiyorum canım.4 boyutlu ultrasonuda Kızılay hastanesinde Erdost Günbatılı hocaya yaptırdık en az 45 dkka inceledi gayet güzel ilgilendi fiyatıda 350-400 arası bişeydi ama hatırlayamadım şuan ☺️