cqdm46 Arkadaşlar bugün duşta böyle bir şey fark ettim. Vajina girişinde şişlik geldi elime bi ağrısı yok ama aynadan gördüğüm kadarıyla baya tıkamış girişi. Nedir bilen var mı?
[silindi] cqdm46 kızlık zarı kalıntıları mı acaba ? Bende bi kere ağda yaparken aynada gördüm doktora muayene de söyledim o öyle demişti 🙈
Seymaa16 cqdm46 canım polip aynısı bende var doktor Doğumdan sonra alalım dedi ilişki yasakladı görün doktora kırmızı oluyor ve sıldıgımde bazen kanıyor benım baya dışarıda
Babymam cqdm46 bendede var canım doktoruna söyle ben polibden şüphelendim o alttan muayene yaptı artık bebek büyüdüğü için baskı yapıyor rahim ağzı aşağı doğru geliyor dedi doğumdan sonra düzeliyor dedi bir muayene ol istersen
Ankara-06 cqdm46 benimde aynı şekilde perina masajı yapmayı denedim parmak girmiyor resmen bilen yazar inşAllah
Seymaa16 Ankara-06 şakın öyle bişey yapma doktora git canım o polıp oluyor Doğumdan sonra alıncak benım
Seymaa16 cqdm46 yok canım varmış aşağı sarkmış oluyor bebekten dolayı benım hem rahımde var . Hem rahım gırısınden asagı çıkan parça . Kırmızı
cqdm46 ozgulkoz polipler beyaz renkli oluyor diye okudum ama ben bende olan beyaz değil. Ayrıca bebeğe zararı olur mu merak ediyorum
Seymaa16 Seymaa16 geçmiş olsun canım doktor bana afedersiniz ilişki yasakladı . Sımdı karışmam Doğumda sonra kıst polıp hepsını alırız dedi sana ne dedi
Zeyzeykrt Bende 2 sene önce sürekli gittiğim abla farketmisti korkutmak istemem ama bi jjnekolaha git demişti apar topar gittim dr. Dedi ki kızlık zarından kalıntı bu arafa 10 senelik evliydim ve üstüne normal doğum yapmıştım.rahatsiz etmiyorsa almamıza gerek yok demisti
Seymaa16 Zeyzeykrt ama canım bu inçe birşey değil vajına girişini kapatıyor doktor iyice baktı polıp dedi bana hem rahım de de var dedi . Şaşırdım suan bende 11 aylık evlıyım