Annembilir doğum zamanınızda gelmiş aslında neden reddettiniz sezeryan olmayı bende de yüksek tansiyon var malesef aileden genetik, kontrol altında tutmaya çalışıyorum ah bi zamanım gelseydi diye bekliyorum insan korkuyor tansiyon anne için de tehlikeli çünkü bence biran önce kavuşsun yavrunuza beklemeden 😊