2_bebeli 40+3 olduk canim biz. Bende ozele gidiyorum. 2 cm aciklik vardi 39 haftada gelir bugun yarin demisti ne gelen var ne giden. Suyumda halen iyi. Pazartrsiye kadar beklemek istiyorum normal dogum yapmani cok istiyorum kendi sancinla dedi. Ama baktim gordum pazartrsiye kadar gelmezse suni sanci yada sezaryen dedi.bende gunluk yuruyus yapiyorum hurma yedim ev isi yapuyorum .insallah bugece gelsin istiym ://