espalp ay resmen şu yazıdan içimin yağları eridi. Aynen normal doğum modası başladı cidden öyle. Benim annem de beni normal kardeşlerimi sezeryanla doğurmuş biri ters gelmiş diye öyle başlamış sezeryan. Kadın resmen sezeryan daha iyidi hiç bişey anlamadım o sancılar asıl beni mahvetti dedi 29 yaşımdayım kaç sene öncesinin acısı aklında düşün. Benim de arkadaşlarım sezeryan oldu çok yakın zamanlarda hiç biri mahvolmadı hepsi çok iyi durumdaydı valla senden benden iyilerdi😁 2. Gün hastanede birini bizzat ziyaret edip gördüm durumunu yani. Geçen gün eşimin halasına gidiyodum yolda komşuyu gördüm binadan. Onun yanında da tanımadığım bi kadın. “ normal yap sezeryan çok kötü “diye bi lafa atladı. “ yoo kötü değil benim annem de sezeryanlı, hangisi olduğu sorun değil nasıl olursa öyle doğum yaparım” Dedim. Sinir oldum artık ne zorluyolar milleti normal doğur diye. Zaten belim her yerim kopuyo stresliyim valla çatcam birine bi gün😁