pkos_dunyam özel muayenesi olduğunu duymuştum sanırım ümraniyedeymiş.
Ben zeynep kamil de gidiyorum başından beri ve işinde gerçekten iyi.ben yüksek riski gebelik grubundayım ve gözüm kapalı güvendiğim biri. Gereksiz yapmacık hareketleri yok ve biraz otoriterdir ama tecrübeli iyi bir perinatoloji doktorudur . Devamlı gittikçe tanır ve çözersiniz kendisini.