Baloglum93 Esra_ozturk58 canım progestan bebeğe zararı olan bı ilaç değil zaten vajinadan kullandığında o erimeye baslicaktir eğer için rahat etmiyorsa oral progestan kullan
Deletedmom2224 Esra_ozturk58 5. Haftadan beri gerek kanamam gerek lekelenmem oluyor ve progestani aldığım gibi kesiliyor çok şükür. 12. Hafta olduk biraz daha devam edicez gibi görünüyor. Bir zararı yok merak etmeyin 😊
Kubuuu1 Esra_ozturk58 tabiki hayır hatta benim geri çıkıyordu doktor özellikle iyice ileri ittir demişti ellerinizi yıkayıp koyun fitili ve belinizin altına yastık koyup en az yarım saat kalkmayin o zaman çıkmıyordu az az akıntı geliyo sadece o kadar ☺️
Deletedmom2224 Deletedmom0022 yok bizim rahimden kaynaklanan bir durum yada kan sulandiricidan kaynaklanan bir durum olabileceğini söyledi kesede kanama alanı yoktu. Ama içinizi ferah tutun progestanla oda düzeliyor
pyymamm Esra_ozturk58 ben kullanıcağım zaman arkadasım orta parmağininin cizgisine ilk ekleminekadar demişti cok itmiyosunuz siz ulaşamazsınız bence ona zaten zararı olmaz. O içeride erixek gerekli olanı alıcak hap geri cıkcak zaten akıntıyla
GulsahMulayimDastepe Esra_ozturk58 korkma Korkma zarar vermez, aksine hormon İçin çok faydalı bir ilaç. 💕🤩