Dilkk bnmde kesem buyuyordu ama bebegım cok az gorundu ve oylece de kaldı. Pzt gıttgnde mutlaka alttan muayene ıcın izin ver daha net gorunur pzt ye kadar bol bol su ıc dua et beslen guzel haberler al ınsallah doktorlar hep boyle insanın moralini bozuyorlar hıc bsey olmaz ıyı dusun