IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ canım şöyle ay olarak hesaplama yapmak istersen 4 hafta 2 gün 1 ay ediyor işte hamilelikte aylar 30 gün olarak hesaplanır 1 ay 4 hafta diye değilde o şekilde hesap yaparsan yanlış çıkıyor doğum zamanıda yanlış çıkar 10 aylık falan doğurduğunu sanarsın yanıltır ayları 30 gün olarak alıp hesap yaparsan 40 haftalık doğum sürecine tekabül eder bizde ilk çok yanıldık bu zamanla hesaplamayla alakalı